Publiekscampagne Geef gerust aan een Erkend Goed Doel

Er zijn inmiddels 500 Erkende Goede Doelen in Nederland. Een mijlpaal, die de goededoelensector aangrijpt voor een publiekscampagne om het belang van geven aan een ‘Erkend Goed Doel’ en het toezicht op goede doelen te benadrukken.

De campagne speelt in op de behoefte van donateurs om er zeker van te zijn dat hun geld goed besteed wordt. Kern van de campagne is de belofte dat je aan een Erkend Goed Doel ‘gerust’ kunt geven. Erkende goede doelen voldoen namelijk aan strenge kwaliteitseisen en worden gecontroleerd door toezichthouder CBF. Zo weten donateurs zeker dat een Erkend Goed Doel bijdraagt aan een betere wereld, zorgvuldig omgaat met iedere euro en hierover verantwoording aflegt.

Het Zeeuwse Landschap is zo'n Erkend Goed Doel. Om dat te laten zien voeren wij het CBF-logo op deze website en zijn wij ook terug te vinden via de nieuwe website geefgerust.nl. Daar vindt u ook meer informatie over bijvoorbeeld de kwaliteitseisen waar wij aan voldoen.

De campagne Geef Gerust is een initiatief van de goededoelensector en is ontwikkeld door de brancheorganisaties Goede Doelen NederlandNederland Filantropieland en het CBF als toezichthouder goede doelen. De campagne is mede gefinancierd door het Ministerie van Veiligheid en Justitie.  

Stichting Het Zeeuwse Landschap

Stichting Het Zeeuwse Landschap beheert en beschermt waardevolle gebieden en historische pareltjes in Zeeland, bij elkaar bijna 10.000 ha. Geniet mee dankzij de vele wandelroutes, uitkijkpunten en excursies!

Ontwerp & realisatie: Nilsson

Privacyverklaring